Zemin ve Yapı Sektöründe Yenilikler

with Yorum yapılmamış

Yoğun trafik, PVC ürünlerinizi nasıl bir dağıtım kanalı ile pazarlamayı hedefliyorsunuz?
Türkiye’de bu grupta gerçekleşen projeler ağırlıklı olarak ihale bazında yapılıyor. Bizim bayi organizasyonumuzda bulunan her bayimizin, bu ürünleri alarak uygulama imkanı yok çünkü bu ürünlerin montajından önce yapılması gerekenler ve uygulama esnasında bulunması gerekli olan ekipmanlar var. Söz konusu bu makine parkı elinde olmayan ve montaj konusunda deneyimli usta kadrosu olamayan bayilerimize uygulama hakkı vermiyoruz. Bunun en önemli sebebi; daha sonradan oluşabilecek montaj kaynaklı hatalar ile markamıza zarar gelmesini istemememizdir. Böylesi bir hata, daha sonra alacağımız projelere de kötü örnek olabilir.  Biz bu duruma kesinlikle yol açmak istemiyoruz.

Ticari grup PVC’ler daha çok hangi alanlarda kullanılıyor? Bu ürünlerin tercih sebebi olmalarının nedenlerinden bahseder misiniz?
Özellikle proje bazında tercih edilen yoğun trafik PVC’lerin kullanım alanları arasında okullar, hastaneler, kapalı spor salonları ve tesisler, resmi daireler, işyerleri ve ofisler, deniz kuvvetleri gemileri ve ticari gemiler yer alıyor. Bu alanlarda yaya trafiğinin yoğun olması, kullanılan malzemenin dayanımlı olmasını gerektiriyor. Bizim ürünümüzün yüzey kaplaması 700 mikron kalınlığındadır ve bu nedenle de yıpranma süresi diğer zemin kaplama malzemelerine oranla çok daha uzundur. Buna ilave olarak ürün, antibakteriyel olması nedeniyle mikrop kesinlikle barındırmamaktadır ve bu özelliğiyle hastanelerin koridorları, ortak alanları ve bilhassa da ameliyathanelerinde tercih edilmektedir. Tüm bunlar dışında malzemenin kaynaklı birleşimle birbirine bağlanması, ürünün klasik sistemle yapıştırılarak döşenen PVC’lere oranla daha uzun ömürlü olmasını sağlamaktadır.

SERFLEKS EURASIA FLOOR 2008 ZEMİN FUARI’NA KATILDI
Serfleks olarak tüm markalarımızla birlikte 3-6 Nisan tarihlerinde İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenen Zemin Fuarı’na katıldık.
Standımızda 4 gün boyunca yerli ve yabancı misafirlerin akınına uğradı.
Dış piyasa ile ilgili özellikle İran, Türki Cumhuriyetler, Rusya ve Azerbeycan’dan ürünlerimizin satışı ile ilgili ihracat bağlantılarının yapılması ve ilişkilerin geliştirilmesi bakımından çok olumlu geçti.
Standımızı; görüşmelerde kayıt altına alınan konu ile ilgili toplam 280 firma ziyaret etti, standımızda katılımcı sayısı ve ürünlerimizle ilgili bilgi almak isteyen sayı ise 1000’in üzerindeydi.

Fuarda özellikle iç piyasada yeni ticari grup yoğun trafik PVC’lerimiz ilgi çekti ve özellikle okullar ve hastane satın alma bölümleri ile görüşmelerde proje bağlantıları da yapıldı.
Standımız bu konuda yerli üretici olmamız ve fiyat kalite avantajımız ile ilgi odağı oldu.